tisdag 27 april 2010

My middle name is .. MAD ..

Yepp ;-) .. På min tid i Bollnäs hette jag Mad Max.
Detta har gett näring åt min människas fantasier kan man säja,det stärker hennes tilltro till nödbromsar och livlinor när hon ska klättra upp på min rygg!!!

Skulle gärna vilja ha ett gnägg mellan fyra ögon med dom människorna som berättar om allt som faktiskt redan har hänt och borde vara preskriberat sedan länge! Fattar dom inte vilken knipa dom sätter mej i .. Tom en människa borde kunna räkna ut att man faktiskt blir äldre .. Klokare ( ? ) och lite lojjare med åren. Att jag sedan då och då kan få ett eller annat återfall tycker jag vi pratar tyst om!

Ja nu lämnar vi detta skitsnack bakom min rygg och hoppas att jag slipper återkomma till ämnet.

Min människa har fått tag på ny hovslagare,han stödde människans teori om att rycka mina skor och låta mej gå barfota en stund så att min "tå" får vila lite. Sen skulle han komma i mitten på nästa vecka. Vad han hade att säja om tidigare klåpare lämnar jag därhän .. han får ju ändå inte greja nåt mer med mina fötter!