måndag 30 november 2009

Min nya människa ..

Min nya människa är allt bra rolig .. hon säjer att hon blir varm i hela kroppen när hon ser på mej . Sen säjer hon i nästa andetag att jag är en jäkla gris. Hur ska hon ha det egentligen?

Vi har väl varit överrens hela dagen .. nästan i alla fall. Jag blev bra sne när dom andra kusarna gick in och mej lämnade dom kvar ute! Kanske får jag skylla mej själv lite .. spelade ju allan en sväng dessförinnan. Var ju bara helt enkelt tvungen att galoppera en tur när min människa kom ut i hagen,tror hon tolkade det som att jag spelade svårfångad *suck*.

Ja,ja jag kom in till slut,fick fötterna spolade med iskallt vatten .. men som den man jag är bet jag ihop. Kan ju inte förstöra min image som stor och mäktig.

Sen blev allt bättre! Lite morötter och en helskön massage för att få av mej skiten som hon sa. Ja,det kändes mer som massage med den där blåa tingesten .. mjuk å go är den. Bra mycket bättre än borsten med långa hårda spröt,stog faktiskt och nickade till en stund.