tisdag 1 december 2009

Aj,oj aaaj!

Det var allt annat än bråttom ut i morse kan jag lova! Jag gick så försiktigt så försiktigt ( detta enl hyresvärden).
Kan det vara åldern eller hänger det ihop med att jag spelade allan i går kanske?

Men det ordnade upp sej ser ni! När min människa kom ut vid lunch så gick jag runt som om inget hänt ..
Min människa påstår att jag har träningsvärk .. Kan det vara så? I min hage finns ju allt man kan önska sej och lite till.Jag har iofs gått precis överallt. Testat step up i bergen .. Jo det finns en massa kul stenar,klippor och skrevor att hoppa runt i. Och hoppat runt har jag faktiskt gjort,mina fötter har satt sina avtryck precis överallt!
Man är ju faktiskt tvungen att kolla läget,sätta upp mitt revir osv .. Vem vet? kanske kommer det fler hästar till Skallerud och då ska dom veta vem som regerar i den här hagen!