tisdag 1 december 2009

Nu ska hon klä på mej oxå!


Vet inte riktigt hur jag ska tolka människans uttalande i kväll. Hon gjorde upp med hyresvärden att jag ska ha täcke på mej .. Tycker det börjar bli för kallt! Men jag har ju päls för busen !!

Tror hon såg att jag surnade till när dom stog och pratade över huvudet på mej .. Min människa klappade mej på häcken med orden .. lilla gubben du är ju ingen ungdom och kvällarna blir långa vet du!
Tror nog mer att hon tröttnat på att sanera mej! Jo,det är vad hon börjat kalla kvälls ritualen nu .. Låter inte direkt bra alltså .. I dag gick hon så jäkla långt att hon tog med sej kassen med borstar ut i hagen .. vad jag skämdes inför mina kompisar!!

Å andra sidan har mina kompisar fått fåniga grimmor med reflexer på bara för att dom kutar runt på egen hand .. det har jag sluppit .. Ja än så länge i alla fall ..

Ska bli spännande å se vad hon hittar på i morron .. muttrade nåt om stege .. Hörde även handikapps lyft,tror hon ska kravla sej upp på min rygg. Kan bli rätt kul!!