torsdag 3 december 2009

Ännu en kall dag ..


Min människa kom som vanligt ut till mej i hagen efter att hon städat min box .. Men i dag var hon inte ensam!
Med sej hade hon en lysande figur .. förmodligen en människa som brukar smita .. Ja,hennes kläder såg ju ut som ponnisarnas grimmor. Reflex människan var i alla fall snäll,hon hade med sej den största moroten hon fann sa hon! Å den fick jag,dom andra två fick mycket mindre morötter *L*!

Jag var nog lite elak när jag tuggade i mej moroten,den lille vite brukar ju fånga upp det som trillar ur munnen på mej .. Men i dag fick han inte komma i närheten .. jag lade bak öronen å sa åt honom!!

Medan jag tuggade i mej reflexmänniskans morot och det min egen människa hade med sej ut ( äppelgodisar )hörde jag reflexmänniskan säja att jag var stoor! Sen sa hon att hon var rädd för mej! För MEJ??? Jag som är det snällaste som någonsin gått i två par fyror?

Nja,tyckte hon hade lite fel där .. så jag gjorde något jag aldrig annars brukar göra .. jag följde med dom till grinden för att visa vad snäll jag är .. Men när reflexmänniskan märkte att jag kom med fick hon bara ännu mera bråttom! Konstig prick hon .. inte undra på att hon oxå måste ha reflexer på sej!