torsdag 25 mars 2010

Nån som har en stallplats över???

Nu hade jag under natten precis acepterat att det kanske ska komma en tjej till stallet .
Vad händer då?
Jo min människa bjuder hit min förr förra människa ..
Fatta vilken sits jag sitter i va!!!!
Dom är ju tjejer båda två och när två tjejer sätter igång vet man ju hur det slutar. KATASTROF!!

Min förr förra människa hann ju med ett par år med mej .. Jo,okay jag erkänner att jag kanske krånglade lite med henne. Nu har jag ju inte av olika anledningar inte hunnit visa min nya människa alla trick jag kan. Hade ju inte gjort så många knop när min förra ägare lät mej flytta. Sen har det varit vinter och jag har varit sjuk.

Det känns lite som att jag kanske inte får chansen att visa min tricks heller ..Med all säkerhet kommer dom att prata ihop sej och så är min människa redan förberedd på vad som kan komma .. hur kul är det??