onsdag 21 april 2010

Nya fötter igen!

Inte många som lyckas med det men nya fötter har jag .. Hela två storlekar mindre måste väl i alla fall kunna jämföras med nya eller?

Hovslagaren som min människa inte hann med att träffa igår pga några bilbekymmer undrade vad det tatt åt henne ..
Hon hade visst gått rätt hårt åt honom .. Undrar om han begrep varför när han väl gav sej lös på mina arma fötter??
Tja,min människa kollade igenom det som låg kvar på stallgången och sa nåt i form av att .. Insåg han inte själv hur illa fötterna var gångna nu så ska han inte hålla på med sånt här ..
Sen undrade hon i nästa andetag om jag överhuvudtaget skulle kunna gå i morrn ..

Ja,ja .. vi får se vad som händer men en sak är i alla fall säker om så det ska stå hovslagare på kö för att få fila mina naglar kommer det hädanefter att bli var sjätte vecka. Detta anar jag med någon form av back up system på hovslagare . Men min människas ilska i all ära .. jäklar va fin jag blev om fötterna!! Nu ska jag kunna galoppa utan att varken snubbla på mej själv .. inte trampa av mej eller på mej med för stora skor. Verkar som att jag faktiskt blev rak i min vänstra sida oxå!!