söndag 20 juni 2010

Å i dag igen ..

Jo då,min människa kom upp i sadeln alldeles själv dessutom!

När vi gick hemifrån gick jag sakta .. riktigt sakta! Det bet kan jag säja!! Människan började genast fundera på om jag hade ont i fötterna .. hade träningsvärk sedan igår osv.

Sen blev det pinsamt!
Jag ville gå hem och göra sånt där som människor slipper göra med nån på ryggen .. ja inte så ofta människor har nån på ryggen heller för den delen. Min människa spännde till mej i sidorna och sa att .. nä du den gubben går inte! Jag försökte givetvis vända hem igen,och igen .. Till slut så fick jag min vilja igenom och fick brått som busen. Hon där uppe fick genast nya tongångar och blev fundersam över min fart hemåt.

Hon fattar inget ju .. När vi väl var inne och hon hade tagit av mej sadeln gick det upp ett ljus för henne .. Jäklar vad kissnödig jag va!!!