torsdag 18 februari 2010

Mina fötter skulle visst fixas igen ...

jo dessa människorna har fått för sej att jag ska klippa naglarna med 6v mellanrum. Sen fick dom för sej att en sko håller på att lossna oxå .. Min människa ringde därför ut hovslagaren som kom .. Han kikade och fann ingen lös sko ( ville han finna nån tro?)
Han konstaterade samtidigt att mitt bakben var mycket bättre och att mina framfötter var väldigt långa för att vara så pass nyskodda.
Jag suckade och enda tanken var here we go again!

Men icke .. hovslagaren hostade till .. han var förkyld!
Här står jag och snorar mest hela dagarna men inte katten är det nån som tycker synd om mej för det .. Fast å andra sidan så är det bra mycket mera krut i mej än hovslagaren. Det har min människa sagt!

Eftersom ingen sko var borta så ville han vänta med att sko mej tills han var frisk ..
Min människa suckade tungt .. sen sa hon ja se karlar ..