söndag 11 april 2010

Dessa människor


Att man aldrig kan få vara ifred alltså .. här står jag i godan ro och övar på att vara go! Ja,bruden som ska komma snart måste ju känna sej välkommen och det är länge sedan jag hade med nån brud att göra .. Så .. jag testade på den lille svarte .. hur hårt man kan va go och vart det känns bäst osv. Naturligtvis kommer då människan och förevigar detta.

Önskar verkligen att mina hovar vore lite mindre och att jag hade en egen kamera .. Då skulle hon få tillbaka med samma mynt!!
Hade i dag gått alldeles utmärkt för hon slängde av sej nästan alla kläderna när dom gjorde om hagen. Utan kläder ( lite hade hon,kallas visst för sport topp )kunde hon blända en nytvättad skimmel .. Inte snyggt alls kan jag tillägga. Värst av allt var att människan inte verkade bry sej ett dugg om att hon bländade oss tre stackars killar i hagen. Å andra sidan .. Ska man se till släggan hon hade i handen för att slå ner stolpen så vågar man sej inte på att säja ett knyst heller för den delen.