fredag 9 april 2010

Nu byggs det igen

Den dagen jag flyttade in här i stallet var det fasligt hammrande .. Till slut förstod jag att det var just för mej dom byggde.
Nu är det dags igen!!

Bruden kommer alltså,vad jag har förstått av vad människorna säjer måste det vara en rackarns snygg brud. hur jag kan tro det? Jo .. dom som har henne nu vill inte riktigt släppa henne .. Det är än det ena och än det andra ..

Först känndes det lite så där .. det är ju ändå MIN människa/godisautomat som tar hit henne .. Men sen tänkte jag till lite och kom fram till att jag är ju MAX den store. Inte nog med att jag är absolut snyggast,stiligast och vackrast .. Jag lyfter mina framben värdigt en sån där häst som står lite längre ner i backen .. Självklart ska väl jag ha en snugg brud vid min sida!! Dom andra två grabbarna har ju lärt sej veta hut och vem som bestämmer .. Min människa bedyra så fort hon kommer åt att det finns ingen .. absolut ingen som är underbarare än mej .. Vad drar jag för slutsats av detta? Jag får mina morötter .. Jag blir kliad tills jag somnar ( och vaknar med ett ryck ). Mina mint godisar lär fortsätta komma .. Har inget att oroa mej för med andra ord!