måndag 18 oktober 2010

Men fatta nu då!!

Det är ju höst!
Vindarna som blåser är friska,inga flugor,myggor eller knott som tuggar på mej .. Det är ju helt enkelt underbar!

Så pass underbart att mitt blod blir kolsyrat och mitt humör på topp! Att jag sedan blir lite busig har absolut inget med min mat att göra eller att jag är understimulerad. Jag är ju bara GLAD!

Har jag en dålig dag så muttras det och letas orsaker .. Träningsvärk? har du fått gå för hårt gubben ? Har du ont i fötterna? Ja,så brukar det låta...

Nu då när allt är bra,ja då är det helt enkelt för bra! Får du för mycket mat? Dom försökte norpa mina futtigga 3 dl stöpt korn som jag börjat få inför vintern .. *suckar ljudligt * När jag hörde det så skärpte jag faktiskt till mej .. sparkade bara lite med frambenet i min iver att få komma ut. Biter bara lite lagom i kläderna på den som råkar gå förbi osv .. Nån gång måste dom ju börja tänka själva tycker jag .. Är det ingen som fattar att sedan hyresvärlden åkte på semester och sedan började nytt jobb så kommer vi ut mycket senare ..