söndag 29 november 2009

Im a cool man!

Jepp! cool borde vara my middle name!

Hur många grabbar sköter sej lika bra som mej om jag får fråga?? Nä .. visste väl det .. inte många!

Fast den lille svarte som står brevid mej verkar vara på G att bli man han oxå .. Inga större humörsvängningar där inte. Började faktiskt fundera på vad för ställe dom kört mej till,stå inne en hel dag. Sen bankar,borrar och slog dom i precis allt dom kunde komma åt! Vad trodde dom? att jag skulle falla ner död av hjärtslag? Men hallå!! jag är cool ju!

Sen kom min godisautomat tillbaka .. så ställer hon sej och börjar dra mej i håret. Vet hon inte att vi äldre herrar är rädda om det som finns kvar? Tydligen inte!
Jag testade att vända rumpan åt henne,men kom lika snabbt på att iden kanske inte var den bästa .. Med den farten hon hade kunde jag förmodligen ha hälsat hem till att vifta bort flugor med den. Så jag insåg slaget i alla fall för stunden förlorat. Ställde mej och sov och lät henne hållas i stället.

Tja,kvällen kom och med den några blåa burkar som jag kände igen ljudet ifrån .. MAT! Den svarte brevid mej fick .. den vite mitt emot mej fick .. Å jag fick ett par morötter.
Jag spännde blicken i godisautomaten .. tittade på hinken å sen på godisautomaten. Tror ni jag fick nåt? Näää det gjorde jag inte!

Snåla missunsamma människor!
Gnagde demonstrativt på moroten i krubban .. dreglade morotsgnag överallt där jag kunde komma åt .. men dom fattade inte ett skvatt!