söndag 29 november 2009

På vägen igen!


Hade inget val utan fick knata in i den där förbaskade transporten i går igen! Bomull i öronen och en envis liten människa som släpade in mej! Det är ju bara några veckor sedan dom släpade på mej sist .. Tänk på att jag är gammal.


Sen for vi iväg,bara för att snart stanna igen,hon som klädde på mej och säjer sej vara min nya godis automat stoppade in huvudet och då såg jag till min fasa Mc Donalds skylten!

Men va faan .. tredje gången gillt det här ju!


Jag blev genast lugnare när människan förklarade att vi ska snart åka igen,bara kolla på en bil först.

Okay,det köpte jag ..

Men vaddå snart?? En hel jäkla timme tog det.


Efter den timmen stack vi äntligen mot mitt nya hem,tyckte hon körde rätt sjysst men till slut började blåsan göra sej påminnd .. Jag trampade och stampade .. Är ju ingen gubbe som kissar på mej direkt och i en transport ska man inte kissa.

Tyvärr så råkade jag rampa mej själv på foten .. men jag höll tätt!!


Väl framme vart jag lite konfunderad .. gammelhusse var där oxå .. han följde med mej in i ett stall och där raka vägen i en box. Äntligen!!

Kissade i floder och sen var det väl inte så mycket mera att göra än å äta .. maten låg ju där så!